Friday, September 30, 2011

Kanelsnegle


Der er ikke meget, der slår duften af kanel, der spreder sig i hele huset, når man bager kanelsnegle - det er himmelsk. At de så også er nemme at lave og kan varieres i en uendelighed gør det kun sværere at modstå den evige lille trang, der altid lurer bag ved "ingen kage - spis sundt!". Når man så får adgang til en røremaskine, så kan man ligeså godt lade være at prøve at kæmpe imod, så i går lavede jeg altså kanelsnegle. Jeg befinder mig hos min søster, da jeg skal lave kage til hendes fest i aften, og hun er den lykkelige ejer af en Kitchen Aid maskine. Jeg er slet ikke misundelig. Slet ikke. 
Opskriften på kanelsnegle kommer fra The Pioneer Woman, og den kan også findes derinde. Jeg valgte, at lave en chokolade glasur, da jeg ikke havde ingredienser til den ahorns glasur hun foreslår. Prøv den. De er gooode :D


No comments:

Post a Comment